X
Xristina ΟΜΟΡΦΑ! ΩΡΑΙΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ!!!
P
PASCHALIA VALAKOU Υπέροχα κολιέ με τρομερή ποιότητα και στυλ ,του γούστου μου και νομίζω κάθε γούστου! Τα λάτρεψα και μου ανέβασαν κατά πολύ την ψυχολογία στα outfits μου
A
Anonymous Βάζω 3 αστέρια μόνο και μόνο γιατί ήμουν άτυχη στην επιλογή. Κατά τα άλλα υπέροχα όπως πάντα.
Xαιρόμαστε που συνολικά η εμπειρία σου με την Ethnasia παραμένει υπέροχη Ελπίζουμε η επόμενη επιλογή σου να σε ενθουσιάσει απόλυτα! ✨
Μ
Μαριλένα Σωκράτους Πολύ ωραία κομμάτια!ευχαριστώ πολύ!
Ε
Εύη Πολύ όμορφη συσκευασία. Ενθουσιάστηκα και με τα 3 κοσμήματα και φυσικά χρησιμοποίησα τα αυτοκόλλητα-δωράκι για το ημερολόγιό μου. Ευχαριστώ 💜